Stworzyliśmy moduł ML który można używać w ramach aplikacji CMMS. Moduł może wspierać podejmowanie decyzji przy wsparciu sygnałów z maszyn, lub analizować dane historyczne awarii i podpowiadać możliwe tagi.
Uruchamiany system ma wspomóc działania wdrożenia procedur TPM. Uruchamiany jest jednocześnie dla kilku lokalizacji. Będzie obejmować wiele obszarów działalności takich jak:
Klient uruchomił system obchodowy, w modelu SaaS (Azure). System jest uruchamiany sukcesywnie dla kolejnych obszarów
Dla naszego klienta przygotowaliśmy usługę powiadomień automatycznych push do pracowników. Powiadomienia są wysyłane przy pomocy usługi google, i przez automatyczne mechanizmy użytkownik jest powiadamiany o zadaniach na niego oczekujących.
Dla klienta z branży finansowej dostarczamy aplikacje służącą do optymalizacji procesu obsługi faktur kosztowych. System współpracuje z OCR ABBY w ramach rozpoznawania faktur i ich klasyfikacji.
Nowy moduł został stworzony w odpowiedzi na potrzebę klienta, który zgłosił nam swój pomysł na funkcjonalność która pomogłaby w organizacji działu Utrzymania Ruchu.
Wdrożenie systemu workflow, obejmującego skomplikowane procesy akceptacyjne i pełną dekretacje. System jest używany przez ponad 100 użytkowników.
Uruchomiliśmy wraz z klientem system CMMS w modelu SaaS. Klient może korzystać z aplikacji www i mobilne, połączonej z serwerem w chmurze AZURE.
Wdrożenie CMMS ze standardowymi modułami i obsługą mobilną aplikacji responsywnej.
Ważny dzień dla SimplyMobile- zostaliśmy partnerem prestiżowej organizacji Infor EAM!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.