Usuwanie danych w systemie SimplyMobile CMMS
Usuwanie konta i danych w aplikacji SimplyMobile CMMS
Jeśli jesteś użytkownikiem aplikacji SimplyMobile CMMS i chciałbyś poprosić o usunięcie swojego konta oraz powiązanych z nim danych, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Przygotuj nazwę aplikacji i adres serwera z którym się łaczysz.
- Wyślij powyższe informacje wraz z tytułem „Usunięcie danych” na adres : rodo@simplymobile.pl
- Wyślij kopię do osoby odpowiedzialnej w twojej firmie za naszą aplikację.
Po dokonaniu tego procesu, Twoje konto oraz powiązane z nim dane, takie jak imię i nazwisko, zostaną całkowicie usunięte z naszej bazy danych. Proszę zwrócić uwagę, że po usunięciu konta nie będziesz mógł odzyskać dostępu do swoich danych w aplikacji SimplyMobile CMMS.
Dane zachowane: W celu zapewnienia ciągłości działania naszych usług, pewne dane techniczne i logi systemowe mogą zostać zachowane przez okres do 90 dni po usunięciu konta. Te dane są jednak anonimowe i nie zawierają żadnych informacji osobistych.